INHOUD Van klant- naar ecosysteemrelaties Hoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klantgedreven ecosysteem? partnerartikelen: EssenseExcapKirkman Company De klantgerichte organisatie van de toekomst Hoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten? partnerartikelen: Buro ImproofTOTE-MCX UnraveledVerint De datagedreven toekomst Hoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruikmaken van klantdata? partnerartikelen: C-motionsUnderlined De tech-touch balans van de toekomst Hoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie? partnerartikelen: PegamentoHuxamInsocialContentguru Van beleving naar betekenis Hoe kunnen organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis? partnerartikelen: MarketResponseChemistryH3ROES De toekomst van de klantgerichtheids-professional Welke competenties heeft de klantgerichtheids-professional nodig in de toekomst? partnerartikel: Altuïtion 2023-03-02 08:05:23