INHOUDVan klant- naar ecosysteemrelatiesHoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klantgedreven ecosysteem?partnerartikelen:EssenseExcapKirkman CompanyDe klantgerichte organisatie van de toekomstHoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten?partnerartikelen:Buro ImproofTOTE-MCX UnraveledVerintDe datagedreven toekomstHoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruikmaken van klantdata?partnerartikelen:C-motionsUnderlinedDe tech-touch balans van de toekomstHoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie?partnerartikelen:PegamentoHuxamInsocialContentguruVan beleving naar betekenisHoe kunnen organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis?partnerartikelen:MarketResponseChemistryH3ROESDe toekomst van de klantgerichtheids-professionalWelke competenties heeft de klantgerichtheids-professional nodig in de toekomst?partnerartikel:Altuïtion2024-07-03 01:40:03